vrijdag 7 maart 2014

Aangekomen in Aartselaar


Ben aangekomen in Aartselaar en ben meteen op zoek gegaan naar de sporen.
Was wat moeilijk te vinden allemaal want de wekelijkse markt stond in de hoofdstraat. Wel handig natuurlijk, want dan kon ik meteen inkopen doen voor de volgende dagen. Maar dat terzijde.

Ik ben er van overtuigd dat het over reuzen sporen gaat. Ik heb de haast vaststaande zekerheid dat het over de Creaticus Giganticus gaat.

Ondertussen heb ik ook het gemeentehuis bezocht en ben ik op alliantie bij de burgemeester geweest.
Er werd me een plaats toegewezen om mijn onderkomen en mijn huisgenoten te stallen.
Het was wel bevreemdend om daar geen kinderen aan te treffen. Dat was even een streep door mijn rekening want ik had gehoopt dat zij mij meteen zouden kunnen helpen…

Maar de samenwerking in Aartselaar gaat goed van start!


Ik ga nu nog wat verder op verkenning.
Heb al gezien dat er een moderne bibliotheek is hier, 'de Bib' en blijkbaar is de cultuurdienst daar ook gevestigd. Ook altijd een goede partij om beroep op te doen tijdens locatie-onderzoeken.
Misschien ook eens gaan zwemmen dit weekend, nu er toch nog geen kinderen zijn om me te helpen. Vakantie? Ik had daar geen flauw benul van. Ik reis constant, dus heb van vakanties geen noties meer.  

In elk geval een heerlijk weertje in Aartselaar! Maar niet te min blijft het toch een grijs dorpje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten