donderdag 27 maart 2014

Creaticus Giganticus nog steeds in Aartselaar


Het record is nu duidelijk verbroken!
Aartselaar is nu de gemeente waar deze gigant het langste heeft verbleven, en nog steeds is.
En de sporen blijven komen !

Gisteren melding gekregen van 2 wandelaars die dinsdag vreemde platgetrapte graanvelden hadden gevonden.
Even een kijkje genomen, maar geen tijd gehad voor diepere expertise, omdat ik me ook nog moest voorbereiden op mijn lezing, die ik dit weekend ga geven op een congres in Nederland.


Wat jammer dat ik even het verblijf in de Blokkendoos moet onderbreken. Reuzenjammer zelfs nu er ook nog een nieuwe afdruk op het Cultureel Centrum  is gevonden.
Dinsdag ben ik terug, hopelijk krijg ik dan nog de tijd voor een intensere ontleding van de sporen.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten