vrijdag 14 maart 2014

Kunstcreaties 3B

De helft van 3B trok net als het medeleerlingen van 3A naar het gemeentehuis. Maar wat en gekke toestanden zijn me dat daar geworden. Een stoel veranderde in 1,2,3 in een raket, carwash of een restaurant.Wie dit gezien heeft kan nooit meer normaal op zijn stoel gaan zitten. Ik ben benieuwd welke rare toestanden dat maandag gaat geven op het gemeentehuis.

Het andere deel van de klas had ik naar de grote CADE gestuurd (zo kon ik daar al eens een kijkje gaan nemen ter voorbereiding van mijn verhuis dit weekend).
Flessen, vormen, speelgoed alles werd als stempel in de verf gesopt. Daar maakten ze dan kleurrijke collage van. Ik zag zelfs doeken met gaten in, dat zal vermoedelijk wel 'moderne' kunst zijn,... Indrukwekkend!

3B-Gemeentehuis








3A - Grote CADE














Geen opmerkingen:

Een reactie posten