maandag 24 maart 2014

Nieuwe sporen Blokkendoos & verhuis

Onze reus houdt me wel in de weer. Net als ik me op een school begin thuis te voelen, verschijnt er weer een spoor op een volgende locatie.
Zo ontdekte ik eind vorige week een nieuw paars spoor op de basisschool De Blokkendoos. Er zat dus niks anders op dan dit weekend mijn caravan weer te verhuizen. Gelukkig werd ik hier maandagmorgen ook weer hartelijk ontvangen door de lln en de leerkrachten.
Mijn kipjes, 'Cornelia & Elise',waren ook zichtbaar tevreden weer wat zachte aarde onder hun poten te voelen ipv speelplaatstegels. Hopelijk leggen ze binnenkort ook terug eitjes, want ik begin mijn ochtendlijke spiegeleitjes wel te wissen. Waarom ik geen eitjes ga kopen? Ah, als je ooit het geluk hebt om één van de eitjes van Cornelia of Elisa te proeven dan zul je meteen begrijpen waarom ik geen eitjes uit de winkel lust!

Nieuw paars spoor op inkompad Blokkendoos



Warme welkom op Blokkendoos


Mijn kipjes Cornelia & Elise


Gelukkig wat hulp bij het voederen van mijn kippen

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten