zondag 9 maart 2014

Prachtig weer in Aartselaar! recreatie & bureauwerk in de zon

Dit weekend heb ik van het prachtige weer genoten!
Tijdens mijn ochtendlijke zwembeurt ontdekte ik de recentste sporen in Aartselaar. Ik had hier en daar al wel iets opgevangen over nieuwe afdrukken, maar moet bekennen dat ik van mijn lange reis naar Aartselaar tamelijk moe was en dus eerst heb uitgerust. Tenslotte toch geen kinderen aanwezig op school om aan de slag te kunnen gaan...

Recente sporen dus, naast de ingang van het zwembad op stevige hoogte. Omdat ik op recreatieve ontspanning was, geen materiaal bij om beelden te maken, dus kan ik nog geen foto toevoegen.
Heb ook al contacten kunnen leggen met de cultuurdienst, zoals eerder al gezegd altijd een interessante partij om met samen te werken tijdens locatie-onderzoeken. De medewerkers hier in Aartselaar hadden het wel erg druk, dus hopelijk voldoende ruimte om me komende week wat bij te staan? Dat zal nog moeten blijken. De dames in 'de Bib' uitermate vriendelijk. Ken de weg al naar mijn favoriete boeken, dus kan ik zeker ook goed slapen.

Verder in alle rust op een verlaten speelplaats aan mijn pic-nictafel verder gewerkt aan een werkschema voor volgende week en ook alle mogelijke verklaringen omtrent de paarse sporen opgelijst en in kaart gebracht. Er zal een uitgebreide toelichting volgen!

Ik kijk dus vol verwachting uit naar het einde van de schoolvakantie en de hervatting van de lessen. Maandagochtend is trouwens mijn favoriet moment van de week!




PS: Cornelia & Elisa beginnen het naar hun zin te krijgen. Het overmatig kakelen is gestopt. Nog even en ze zijn weer helemaal in topvorm!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten