maandag 17 maart 2014

Start grote CADE


De verhuis dit weekend naar de grote Cade is vlekkeloos verlopen. Hopelijk komen mijn 2 vriendinnen hier wat meer tot rust. Of ze iets gaan leggen, en of onze Creaticus nog lang zal blijven, is nog maar de vraag. De eventualiteit om het Reuzentoerrecord te verbreken komt nader. Dit stemt mij vrolijk.

Maandagochtend fijn onthaalt door de grote Cade.

 4B is meteen letterlijk en figuurlijk ferm aan de slag gegaan, met prachtige resultaten. (zie kunstcreaties 4B)

Verder heb ik, tot mijn grote verassing, een tandenstoker gevonden in de “Frans van den Berghelaan”. Wat een prachtige vondst!

Bovendien heb ik eindelijk, met de assistentie van enkele leerlingen, de kans genomen, het reuzenhaar op beeld vast te leggen.

En daarenboven nog eens aan toe, wist een leerling van het vierde leerjaar me te vertellen dat haar tante bij het verlaten van de fitness een grote schim heeft waargenomen. Dit verlangt naar een verdere inspectie.

Een betere start kan ik me haast niet dromen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten